Avaliações de KAI Sushi Leiderdorp

Avaliações recentes

5.0
Desi Sewkaransing
24 junho 2026

Heerlijk en vers bereid. Echt een aanrader!

Loïs
23 junho 2026

Echt mega lekker. De zalm was een van de beste in tijden gegeten, zo zacht en mals.

John
21 junho 2026

Was weer heerlijk altijd vers en warm

Brenda
21 junho 2026

Heerlijk

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Pronk
20 junho 2026

Vriendelijke bezorger, keurig op tijd, lekker gegeten.

I
17 junho 2026
S
15 junho 2026

Helaas had de bezorger onvoldoende wisselgeld mee terwijl ik betaalde met het bedrag dat ik had aangeven. Zelf op de bon stond met welk bedrag ik ging betalen

B Meijers
15 junho 2026

Heerlijk gegeten. En zag er verzorgd uit. Complimenten.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Plomp
13 junho 2026

2 x al besteld. Met de grote garnalen. Heerlijk gegeten. Echt om je vingers bij op gezeten. Supervers en nog een beetje lauw.

Angeline
13 junho 2026
Karen
9 junho 2026

Dank jullie wel, jullie hebben weer heerlijk gekookt. Bezorging was super en sneller dan top

Karin
9 junho 2026

We hebben super lekker gegeten, zo vers echt de lekkerste sushi.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Sara
6 junho 2026

Altijd lekker en vers en heel fijn dat je een tijdslot krijgt voor de bezorging.

Liesbeth
5 junho 2026

Geweldige sushi, altijd

Anoniem
3 junho 2026

Heerlijke pokebowl en sushi, vers gemaakt en goed van smaak

S
3 junho 2026

Altijd van top kwaliteit, nooit teleurstellend!

Baukje
31 maio 2026
Patrick
31 maio 2026

Sushi is echt super lekker en vers, wij bestellen vaak met SD en wat extra items. Dieetwensen worden goed gehoor aan gegeven.

Jacoline
31 maio 2026
Wagner
31 maio 2026

We hebben weer genoten, alles supervers

André
30 maio 2026

Was erg goed, juiste verdelinig van groente, vis en rijst.

W. V.d. Ark
28 maio 2026
Hans Martens
27 maio 2026

Vers en uitstekende kwaliteit. We hebben heerlijk gegeten.

Karen
27 maio 2026

Was weer heerlijk, dank jullie wel en ... gelukkig vlotter bezorgd dan verwacht. Dank daarvoor.

Karen
25 maio 2026

Het was weer heerlijk, dank jullie wel

Ruckert Lucas
25 maio 2026

Ga zo door top👍

Janny
23 maio 2026
CHAN
23 maio 2026

Super lekker..

Karen
21 maio 2026

Het was weer heerlijk, dank jullie wel.

Magda de Frel
20 maio 2026

We hebben heel lekkere verse Sushi gegeten. Werd op tijd thuis bezorgd en wat warm moest zijn was warm. Top Een volgende keer zeker weer bij kaisushi bestellen.

Liv N
19 maio 2026
Eva
16 maio 2026

Beste sushi van de omgeving

Jan Dirkzwager
15 maio 2026

Zoals altijd, echt TOP sushi.

Karen
15 maio 2026

Het was weer heerlijk, ik heb lekker gegeten, dank jullie wel.

Jesse
15 maio 2026
Van Harten
15 maio 2026

Het was weer super lekker, en keurig op tijd bezorgd👌

Ruckert Lucas
14 maio 2026

Heerlijk gegeten super

Dennis
14 maio 2026

oprecht de lekkerste sushi van leiderdorp en omstreken !!!! Supervers / snel geleverd GA ZO DOOR !!!! ( ik ben fan )

NK
10 maio 2026

Alles was zeer goed verpakt om mee te nemen en we hebben heerlijk gegeten.

Dionysia
10 maio 2026

Was zalig vers en sushi nog wat lauw heerlijk en op Moederdag op tijd geleverd

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Jolanda
10 maio 2026

Heel lekker gegeten! Staat altijd netjes op tijd klaar, smaak is de beste die ik ken binnen de sushi-keuken!!

Lisanne Segaar
8 maio 2026

Waanzinnig lekker zoals altijd!

E.
6 maio 2026

Beste verse Sushi ooit. Wij bestellen nooit meer ergens anders .

Michel Kampfraat
6 maio 2026

Wij hebben hier laatst sushi besteld en dat is ons echt heel goed bevallen. De bezorging was netjes op tijd en alles zat goed en netjes verpakt. De sushi zelf was gewoon erg lekker. Je proeft dat het vers is en de smaken kloppen goed. Rijst was zacht en niet te plakkerig, en de vis smaakte goed. Al met al gewoon een hele goede ervaring. Zeker iets wat we nog een keer gaan bestellen.

Conny
3 maio 2026

Heerlijke sushi, goede service.

Caroline
2 maio 2026

Echt zo lekker.

Brenda
30 abril 2026

Heerlijk, vers en smakelijk

Schalkers
30 abril 2026

Uitstekend als altijd.

Ummu guner
29 abril 2026

Lekjer

CB
27 abril 2026

Weer heerlijk!

Milco
26 abril 2026

Eerder geleverd dan werd gemeld. Heerlijk gegeten!!

Miranda
26 abril 2026
Sam Sam
25 abril 2026

De sushi was lekker en werd op tijd bezorgd. Tevreden!

Lisanne Segaar
25 abril 2026
Mike van Hoek
23 abril 2026
m
23 abril 2026

Heerlijke sushi! Er was een actie waarbij je een gratis sushirol kreeg. Vanwege allergie mocht ik een andere kiezen. Top!

San
21 abril 2026
Karin
20 abril 2026

Ik had graag 5 sterren gegeven, maar ik had te laat door dat wij de verkeerde doos hebben ontvangen. De inhoud was niet de rollen, maar wel hetzelfde aantal rollen. Maar het smaakte heerlijk.

Cock Bol
18 abril 2026

Netjes op tijd bezorgd. En zeer smaakvol heerlijk gegeten

Elvira
17 abril 2026

Het was heerlijk. Goede sushi en niet te duur. Ga zeker nog een keer bestellen

Ronald Smeets
14 abril 2026

Vandaag was het heerlijk, je ziet als het minder druk is dat de kwaliteit dan top is!!

Patricia
14 abril 2026

De sushi was echt heerlijk. Supervers en heel snel geleverd! Echt een aanrader. Lekkerder en ook betaalbaarder dan de grote ketens.

Marcel
14 abril 2026

Voor het eerst besteld en was zeer goed. De bezorging was alleen 30 minuten sneller dan aangegeven. Was nu prima maar handiger is rond de afgesproken tijd.

Leo
14 abril 2026
Anoniem.
13 abril 2026
Hennie
12 abril 2026

Was fantastisch

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Spijker
12 abril 2026

Het eten was heerlijk en sneller bezorgd dan verwacht. Aardige bezorgster ook.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Lol
12 abril 2026
Patrick
7 abril 2026

Altijd goed! Zowel het eten als de bezorging.

Wendy
7 abril 2026

Alles is zo goed en vers bereid. Lekkerste sushi die je kan bestellen, wij hebben er weer van genoten!

Ouarda
6 abril 2026

Was heerlijk en lekker vers!

Lida
6 abril 2026

Heerlijk, prachtig gepresenteerd, goede kwaliteit, we doen dit nog eens!

Linda
5 abril 2026

Gefeliciteerd met de erkenning van thuisbezorgd en verdiende 2e plek in Zuid-Holland! Het eten was weer lekker gisteren. Bedankt!

Janneke
5 abril 2026

Niks op aan te merken. De pokebowls waren heerlijk en zo ook de gyoza's, loempia's en boontjes.

Denise
5 abril 2026

Perfect op tijd, super lekker! Bestel hier heel graag

Marvin
4 abril 2026
Guus
28 março 2026
Péronne Brussee
28 março 2026

Heerlijk gegeten!

Mathijs
28 março 2026
Esther
27 março 2026

Heerlijke verse sushi, mooie samenstelling van de "schaal" en stipte, vriendelijke bezorging.

Robert
25 março 2026

Altijd goed, al jaren

Sara
25 março 2026

Tweede keer dat ik hier bestel en de Sushi was top, heerlijk vol van smaak en bezorging vlot en precies op tijd – zeker voor herhaling vatbaar!!

Martin
22 março 2026

Gewoon heerlijk

Joanne de Lange-Holle
22 março 2026

eten was minder lekker dan enige tijd terug. De rijst van de sushi bijv. niet zo smakelijk evenals de sushi met omelet. De pokebowl was wel smakelijk.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Buijteweg
22 março 2026

In tegenstelling tot voorgaande keren, vonden we de sushi plakkerig en niet echt vers. Zo waren de uitjes op de sushi met garnaal zacht en niet knapperig. Zonde

Sanne
22 março 2026

Veel beter dan je verwacht! Super lekker!

Caroline
22 março 2026

De sushi was vers en heerlijk van smaak

Liv N
21 março 2026

Wederom vers en heerlijk, snel en vriendelijk bezorgd.

Chantal
20 março 2026

Heerlijke sushi

Marian
20 março 2026

We bestellen regelmatig sushi bij jullie, maar altijd is het bakje met saus voor de sushibowl open en ligt door de hele tas heen over alles heen gesmeerd. Dus niet de eerste keer dat dit is gebeurd

Karolina
20 março 2026

Normally it tastes amazing, but this time the middle one tasted like literal dirt. I don't know what happened there. It was not possible to consume. But for the rest, it was great.

Jurgen
19 março 2026

Beste Sushi, meer woorden niet nodig.

Katya van Houdt
16 março 2026

Heerlijk! Super vers, sushi was zelfs nog een beetje warm

Lisa
15 março 2026

De sushi en poke bowl waren erg lekker. Voor herhaling vatbaar.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Jan Dirkzwager
15 março 2026

Het werd klaargemaakt terwijl ik wachtte. Heerlijk verse warme sushi.

Jan
15 março 2026

Bezorging top. Er had voor mij iets meer zalm op de poke bowl mogen zitten. Alles was erg vers en lekker vandaar toch 5 sterren.

Laura
14 março 2026

Echt lekker!!!! Je proeft dat het vers bereid wordt

John steen
14 março 2026
Willem
10 março 2026

Zoals altijd heerlijke sushi!🍣 🍱

Ruckert Lucas
9 março 2026

Super kwaliteit